Objednávky prijaté 20.11.2024 budú odosielané vo štvrtok 21.11.2024.

Kontakt

Kontakt

Ak máte otázky týkajúce sa vašej objednávky, skladovej dostupnosti produktov alebo potrebujete poradiť s výberom, kontaktujte nás.

0917 362 359 (Po – Pia: 11:00 – 16:00)
info@kliq.sk

Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

Často kladené otázky

  • Tovar mi prišiel poškodený, čo mám robiť?

    Napíšte nám prosím na e-mail reklamacie@kliq.sk a stručne popíšte, čo sa stalo, prípadne rovno pripojte fotografiu poškodenia.

  • Produkt, o ktorý mám záujem je momentálne nedostupný. Kedy bude naskladnený?

    Väčšinu produktov, ktoré momentálne nemáme na sklade vieme zabezpečiť do 24 hodín. Ak je vaša požiadavka urgentná, kontaktujte nás a vyriešime to spolu individuálne.

  • Mám záujem o väčšie množstvo produktov. Viete mi ich zabezpečiť?

    Samozrejme! Pre objednávku väčšieho množstva kusov ako máme na sklade prosím využite e-mail michaela@kliq.sk, popíšte, o aký produkt ide a o koľko kusov máte záujem.

  • Objednávku by som chcel niekomu poslať ako darček. Ponúkate aj darčekové balenie?

    Na darčekovom balení usilovne pracujeme a v budúcnosti bude určite dostupné aj s možnosťou osobného venovania. Pri odosielaní bežných objednávok však nemyslíme len na bezpečnosť pri preprave, ale aj na balenie, preto je každá fľaša zabalená s láskou a vkusne. Záleží nám na detailoch.

  • Prečo ponúkate len obmedzené množstvo produktov?

    Na rozdiel od iných e-shopov neponúkame všetky značky alebo druhy alkoholu. Držíme sa filozofie, že alkohol sa vychutnáva, jednotlivé produkty nášho portfólia teda vyberáme veľmi precízne.

  • Neviem, ktorý produkt si mám vybrať. Viete mi s tým pomôcť?

    Veľmi radi! Využite prosím náš e-mail info@kliq.sk alebo nám napíšte prostredníctvom aplikácie Whatsapp na +421 917 362 359.

  • Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?

    Za tovar môžete zaplatiť online, platobnou kartou, pri doručení (na dobierku) alebo bankovým prevodom. Ak sa nám úhrada nepripíše do 5 pracovných dní, vašu objednávku zrušíme. 

  • Aké spôsoby dopravy ponúkate? Môžem si tovar vyzdvihnúť aj osobne?

    Pre doručenie objednávky si môžete vybrať z niekoľkých kuriérskych spoločností, ktoré ponúkajú doručenie na adresu, do odberných miest alebo boxov, ktoré sú dostupné 24 hodín denne a 7 dní v týždni. Osobný odber momentálne nie je možný.