Reklamácie a vrátenie tovaru
Vrátenie tovaru do 14 dní
Podľa zákona o ochrane spotrebiteľa máte právo odstúpiť od zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru. Tovar musí byť nepoškodený, nepoužívaný a v pôvodnom obale.
Od zmluvy môžete odstúpiť zaslaním vyplneného a podpísaného formulára na e-mailovú adresu info@kliq.sk. Pokyny pre vrátenie tovaru obdržíte po potvrdení prijatia odstúpenia od zmluvy.
Peniaze za tovar vám vrátime do 3 dní od obdržania zásielky. Náklady na vrátenie tovaru hradí zákazník.
Formulár pre odstúpenie od zmluvyReklamácia
V prípade, že ste obdržali tovar, na ktorom si chcete uplatniť reklamáciu, musíte nám túto skutočnosť oznámiť zaslaním e-mailu na e-mailovú adresu reklamacie@kliq.sk, pričom okrem dokladu o jeho nákupe (faktúry) priložíte aj vyplnený a podpísaný reklamačný formulár spolu s fotografiou poškodenia.
V prípade, že pri uplatňovaní reklamácie nepredložíte doklad o kúpe tovaru, nie sme povinní reklamáciu uznať.
Ak bude reklamácia uznaná, vrtátime vám celú kúpnu cenu, v prípade reklamácie celej objednávky aj náklady na dopravu.
Formulár pre reklamáciuKontakt
Ak máte otázky týkajúce sa vašej objednávky, skladovej dostupnosti produktov alebo potrebujete poradiť s výberom, kontaktujte nás.
0917 362 359 (Po – Pia: 11:00 – 16:00)reklamacie@kliq.sk
Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.